авто продаж

Ford Explorer

Ford презентував шосте покоління Explorer

Ford презентував шосте покоління Explorer 10 Січня 2019

Як і було обіцяно в кінці минулого року, вчора ввечері дебютувало нове покоління Ford Explorer. Показово, що шосте покоління кросовера повертається до своїх витоків: після майже десяти років на платформі, яка за замовчуванням була передньопривідною, 2020 Explorer знову в базі задньопривідний.

Нова архітектура з поздовжнім розташуванням двигуна називається CD6 (та ж, що у Lincoln Aviator) і прийшла вона на зміну D4. Повний привід для автомобіля також доступний, але йде за доплату. А ось рами, яка була у перших поколінь Explorer, але зникла в п'ятому, у нового автомобіля немає – тут, як і раніше, використовується несучий кузов. Модель початкового рівня важить 1970 кг, що на 51 кг менше, ніж було у попередника.

У базовій комплектації у нового Explorer 2,3-літровий чотирициліндровий EcoBoost з турбонаддувом, який дасть власнику 304 к.с. і 420 Нм крутного моменту (раніше був такий же момент, але 284 к.с.). Ті, хто шукає чогось більшого, можуть придбати Explorer з 3,0-літровим V6 EcoBoost з подвійним турбонаддувом. У такому виконанні кросовер буде мати вже 370 к.с. і 515 Нм (у колишнього 3,5-літрового V6 були ті ж 370 л.с., але лише 475 Нм). Трохи пізніше, обіцяють американці, з'являться гібридний SUV та «заряджений» Explorer ST.

Менш потужний варіант зможе буксирувати причіп вагою до 2405 кг, машина з V6 потягне вагу до 2540 кг. Незалежно від двигуна, кожен новий Explorer поставляється в стандартній комплектації з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, а повний привід йде для будь-якого варіанту в якості опції.

Але новий «Дослідник» – це не тільки робоча конячка, але і відмінний сімейний автомобіль. У салоні завдяки старанням інженерів Ford з'явилися нові зсувні сидіння на другому ряду, що полегшують доступ до «гальорки». Простір для багажу збільшилася до 2486 літрів при двох складених задніх рядах сидінь (на 173 літри більше, ніж було у п'ятого покоління).

Як і нинішній Explorer, новий кросовер пропонується в комплектаціях Base, XLT, Limited і Platinum, остання з яких доступна виключно з V6. Але, незалежно від двигуна або обробки, всі нові Explorer можуть похвалитися пристойним набором «смаколиків», що йдуть вже в стандарті: люк з електроприводом, точка доступу 4G LTE Wi-Fi, до якої можна підключити до 10 пристроїв, інформаційно-розважальна система SYNC 3 з сенсорним 8,0-дюймовим екраном. За доплату доступні більша 10,1-дюймова панель і 12,3-дюймова цифрова комбінація приладів.

Що стосується безпеки, кожен Explorer має комплекс Co-Pilot360 – пакет пасивних і активних систем безпеки Ford, який складається з систем монітора «сліпих» зон, оповіщення про перехресний рух, допомоги по дотриманню рядності, автоматичних фар дальнього світла і системи запобігання зіткнення з автомобілем попереду. Крім того, для Explorer доступні адаптивний круїз-контроль з технологією центрування в смузі руху, автоматична система гальмування та новітній паркувальний помічник Ford, який отримав назву Active Park Assist 2.0 (може паркувати машину без водія).

У США новий Ford Explorer надійде в продаж цього літа з цінником від 32 765 доларів.

Всі ціни на модельний ряд Ford доступні на RST, в розділі «Нові авто».

До автосалону в Детройті музей Ford зібрав повну колекцію «алфавітних» моделей

До автосалону в Детройті музей Ford зібрав повну колекцію «алфавітних» моделей19 Грудня 2018

Музей заводу Ford на авеню Пікет в Детройті запропонує відвідувачам Детройтського автосалону (13-28 січня 2019 року) унікальну можливість ознайомитися з повною – і єдиною в світі – колекцією перших моделей Ford.