- 2000 г
- 2.0 Бенз (Мех)
- 135'000 км
- Харьковская обл
Автомобіль був пригнаний з закордону під замовлення. Мотор мапрочуд економний як для 1.8.По місту 8-9, по трасі якщо їхати розумно, то можна в 6 л.вкластися.Масло не бере.Ну якщо їздити часто від 130 і вище - треба 1 л. долити на 8-10 тис км.Спочатку заливав GM але не сподобалося якістю. Останній рік заливав Shell-чудово бігає мотор на ньому. Багато чого поміняв і привів до ладу : новий модуль запалювання, свічки(самособою), новий розходомір повітря на впуск, вакуумний підсилювач тормоза, перебраний компресор кондиціонера та заправленний, вихлоп новий (задня частина), перетянутий потолок і стойки...Вчасно робилася ходова (хоча бігає довго).Може щось забув ..Не записував усього.. Є комплект зимніх коліс, нова помпа. Комплектація авто досить багата .Там стоїть магнітола NCDR 1100 з кольоровим екраном.Хто знає її, той розуміє що вона діє з бортовим компютером та всіма датчиками, це : -Датчик низького рівня масла(окремо від основного, що на приборці) - датчик рівня охолоджувальної рідини -датчик рівня омивача лобового скла - датчик по лампочках, якщо якась перегоріла-висвічується -датчик зношування передніх тормозних колодок. В робочому стані задні парктроніки. Робочий круїз-контроль.10 подушок пезпеки по всій машині. Повністю справний бортовий комютер-показує всі дані з пїздою, пробігами, розходом на 100 км, скільки пішло бензина в літрах від заправки і т.д.По Європі працює навігація.В Україні немає карт під цю модель. Звичайно що є і недоліки - машина не нова. - невеличкі сколи на капоті - збоку на бампері злазить лак. -тріснуте лобове - трішки поцарапана торпедо • ЯКЩО НЕ ДОЗВОНИТИСЯ, ЗВОНІТЬ НА ВАЙБЕР, ВАТСАП, ТЕЛЕГРАМ, МЕСЕДЖЕР.
показать еще ...