Друзі прийшов час злазити з нафтогазової Путінської голки!! Купуйте електрокари! Це в 20 раз дешевше по Вартості проїзду, і в 40 раз дешевше по обслуговуванню, бо там немає чому ламатися! Китайський автопром уже давно обійшов TESLA по продажам і для них бензиново дизельні двигуни давно в минулому, електрокари - це вчорашній день; вони вже переходять на водень, в той час коли ми думаємо брать механіку чи автомат! Будьте розумні та сучасні, рахуйте свої гроші!в той час коли ми думаємо брать механіку чи автомат! Будьте розумні та сучасні, рахуйте свої гроші! Пропоную до Вашої уваги ЭлектроКросовер YEMA MUSTANG З кліренсом 22 сантиметри і достатнім запасом ходу. Та з витратами пального в еквіваленті 0. 5 ( півлітри) бензину на 100 кілометрів Кузов - Вольксваген Таурег Ходова - Тойота РАВ 4 Салон від ТЕСЛА, Є окремі деталі від Ренджровера, Вольксвагена та Ауді Просторий салон, м\' яка шкіра сидінь, дуже товстий метал, міцна підвіска тойоти, добра керованість, солідне, представницьке повноцінне авто Ціна 25000$ , але зразу роблю знижку 23000$ на спецперехідник щоб Ви могли вільне пересуватися по всій Україні та Європі з зупинками на електрозарядку не більше 30 хвилин В 15- 20 разів еконміше, ніж авто з двигунами внутрішнього згоряння. Багата комплектація. Сучасний зовнішній вигляд. Легкий і комфортний в керуванні. Великий і потужний. ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ: Фактичний запас ходу на одному заряді до 200-300 км. Запас ходу за циклом NEDC: 350 км. Потужність двигуна 95 кВт (127 к. с. ). Охолодження рідиною. . Крутний момент 300 Н. м. Максимальна швидкість 150км / г. Європейська зарядка в комплекті. Батарея - літій іонна. РОЗМІРИ АВТО: Довжина х Ширина х Висота, м: 4, 55 х 1, 83 х 1, 71. Кліренс, мм: 220. Диски: литі R16. Гума: 205/80 R16. ХОДОВА Пердній привід. Передні стойки по типу McPherson. Незалежна багаторичажна задня підвіска. БЕЗПЕКА Гальма: дискові (спереду і ззаду). Паркувальне гальмо електричне. ABS CBC EBA BAS BA AirBags Нагадування про непристебнутий ремінь безпеки. Кріплення ISOFIX для дитячих сидінь. СИСТЕМИ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ Задній паркувальний радар. Камера заднього виду. КОМПЛЕКТАЦІЯ Шкіряний салон. Мультируль. Електропідсилювач керма. Регулювання керма (по висоті). Бортовий комп’ютер (на панелі приладів: заряд батареї; залишок ходу; поточний пробіг і т. і. ). Мультимедійна система 6 динаміків. Автоматичний кондиціонер. Галогенові фари. Регулювання фар по висоті. Протитуманні фари. Електро привід передніх та задніх вікон. Електричній привід налаштування дзеркал заднього виду. Тоновані задні вікна. Скло заднього виду зі склоочисником та омивачем. Сонцезахисний козирьок з макіяжним дзеркалом. КОНФІГУРАЦІЯ СИДІНЬ Шоколадна шкіра. Налаштування сидіння водія по висоті. Електропривід сидіння водія. Підлокітник для передніх сидінь. Підлокітник на задньому сидінні. Утримувач стаканів у підлокітнику заднього сидіння. Пропорційне складання задніх сидінь. Вихід повітря від кондиціонеру до задніх сидінь. КОНФІГУРАЦІЯ МУЛЬТІМЕДІА Кольоровий 15 дюймовий дісплей. GPS навігаційна система. Підключення телефону через Bluetooth. USB+AUX роз\' єми. Ціна Стартуємо з 25000$ , але відразу робимо знижку на 23000$ для того, щоб Ви могли вільно пересуватися по Україні і за її межами, витрачаючи не більше між півгодини для заправки авто! Порівняльна характеристика автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з електромобілем: 1. Найголовніше – це економія на паливі. Автоматично ви платите за паливо у 15-20 разів менше. Тобто при середньомісячному пробігу 1000км Ви економите близько 4000-5000 грн. При 2000км – 9000-10000 грн При 6000 км - більше 25000 грн на місяць. Коротше кажучи, те, що Ви раніше витрачали за місяць, тепер Вам вистачить на більше року. Виходить, що за рік економиш від 2000$ Гроші залишаються не на заправках, а в сім\' ї, у своїй кишені 2. Випливає з економії. Цікаве спостереження. При поїздці містом, на світлофора, у пробках, коли ми їдемо на низьких передачах в авто ДВЗ (1, 2, 3-я), то витрата збільшується, а в електромобілях, коли ти їдеш повільно або стоїш витрата зводиться до мінімуму, його майже немає. Наприклад, Їхав від знайомих додому 7 км. Приїхав - електрокар списав лише 2 км запасу ходу, тому що їхали з гірки, а виявляється електрокар при гальмуванні та спусках заряджається за допомогою рекупірації та збільшує собі запас ходу Евріка!! 3. Також обслуговування немає фактично витрат. Немає поршнів, заміни мастила, фільтрів, тільки раз на 30тис заміна мастила в редукторі 4. Кааайф! І комфорт Особливо взимку. Натиснув кнопку пуск і через секунду можна їхати - знову економія і грошей і часу, а не прогрівати авто 5-7 хвилин 5. Безшумно, екологічно, сучасно, перспективно! Немає вихлопних труб, які рано чи пізно відвалюються і купа інших бонусів та плюшок Як, наприклад, комфорт від всякого роду шумів і реву мотора. Прокоментую ще кілька популярних заперечень (помилок людей): 1. Кажуть, що ми переплачуємо за електричку спочатку. Комент : особисто я продав 5-річну бензинову свою і купив електричку 3-річну, залишивши в кишені різницю 4000 $ 2. Кажуть батарея не довговічна і дорога. Комент: електрокари по 10-15 років їздять на одній батареї і за цей час економлять господарям ще на одне авто від 30000$ і більше, тому на фоні цього навіть покупка нової батареї за 5000$ - не проблема і не втрата 3. Кажуть, що у електричок маленький запас ходу. Комент: по-перше: зараз запас ходу є і 300 і 600 і 1000 км на одному заряді По-друге: зараз на кожному розі в містах і на кожні 100 км трасою є швидкі зарядки, які заряджають батарею до повної за 20 хвилин. В основному, вона заряджається вдома коли ми спим десь раз в тиждень
показать еще ...